برخی از سوالات متداول مشتریان

چگونه اعتماد کنیم ؟
چهار راه منطقی برای اطمینان به این فروشگاه وجود دارد:

اولین راه نماد اعتماد الکترونیک می باشد که توسط وزارت صنعت معدن و تجارت به سایت های اینترنتی اعطا می شود.دریافت این نماد برای صاحبان کسب و کار های اینترنتی کار ساده ای نمی باشد و صاحب یا صاحبان کسب کارهای اینترنتی پس از طی مراحل بسیار و دادن تعدنامه های محضری و مطمئن موفق به اخذ این نماد می شوند.همچنین محل فعالیت ، جواز کسب ، سیستم های ارتباطی کسب کار اینترنتی به صورت کامل و دوره ای توسط بازرسان و مسئولان وزارت صنعت معدن و تجارت بررسی و تایید می شود و مشتری با کلیک بر روی نماد اعتماد الکترونیک می توانند اطلاعات مربوط به صاحب کسب کار را مشاهده نماید.

دوم درگاه پرداخت آنلاین بانک های مختلف فقط با تعهد نامه و احتراز کامل هویت کسب کار اینترنتی داده می شود و تا بانک مورد نظر در مورد صحت و سلامت اخلاقی و کاری کسب و کار اینترنتی اطمینان حاصل نکند و ضمانت نامه های مختلف و مجوزات کسب کار را دریافت نکند ، درگاه اینترنتی خود در اختیار شرکت قرار نمی دهد.

سوم این که وقتی یک کسب کار اینترنتی اقدام به ساخت سایت و اخذ نماد و درگاه اینترنتی می کند، هدفی بالاتر از یک فروش کوتاه مدت داردو از آنجا که فروش آتی کسب کار اینترنتی از طریق اطمینانی می باشد که بخاطر ارائه جنس مرغوب در مشتریان ایجاد می شود.بدون شک این را در نظر دارد که با فروش جنس نامرغوب و از دست دادن رضایت مشتری زمان زیادی نمی تواند به حیات خود ادامه دهد.

چهارم گروه خشکبار زمانیان که حدود نیم قرن تجربه تهیه و توزیع محصولات خشکبار را دارد خود ضمانتی بر این مدعا می باشد

سفارشات چگونه ارسال می شود و طی چه زمانی به دست ما می رسد ؟
برای ارسال کالا سه راه در اختیار مشتریان این فروشگاه قرار دارد :

اولین راه پیک موتوری می باشد که این سرویس فقط در داخل شهر تهران مقدور می باشد ،در این نوع ارسال، برای هماهنگی ساعت ارسال با شما تماس گرفته می شود و همچنین بر حسب ترافیک کاری فروشگاه همان روز یا نهایتا روز بعد از خرید، کالا به دست شما می رسد.

دومین روش اس او اس می باشد که توسط شرکت پست انجام می شود . در این نوع ارسال کالا همان روز یا نهایتا روز بعد بدون هماهنگی ، در ساعات وقت اداری توسط شرکت پست انجام می شود.در این روش شما مکان تحویل کالا را مکانی انتخاب کنید که در زمان اداری در آن محل حضور دائم دارید و همچنین این سرویس فقط داخل شهر تهران مقدور می باشد .

در آخر روش پست پیشتاز وجود دارد . در این روش کالای مورد نظر برای خریدار پست می شود و برای مراکز شهرها 48 تا 72 ساعت بعد خرید و برای شهر های اطراف کمی دیرتر به دست مشتری می رسد.

آیا تصاویر موجود در وب سایت متعلق به محصولات مورد نظر می باشند؟
بله . هر محصولی که درسایت فروشگاه آجیل کده قرار می گیرد، تصاویر مختلف از آن در شرایط عادی نور تهیه می شود و چند نمونه از تصاویر که بهترین معرف محصول باشند، در صفحه مخصوص آن محصول قرار می گیرد و اگر توضیح خاصی برای محصول وجود داشته باشد که باعث شود محصول به مشتری بیشتر و بهتر معرفی شود، در صفحه مربوطه قرار داده می شود و همچنین تاریخ عرضه محصول در آجیل کده نیز به مشتری نشان داده می شود.محصولات در آجیل کده به دو رتبه ممتاز و درجه 2 تفکیک می شود و اگر جنسی درجه 2 رتبه گذاری شود علت آن در صفحه مورد نظر توضیح داده می شود. در اجیل کده طعم، مرغوبیت و تازگی محصول تضمین می شود .

آیا در صورت نارضایتی از محصول ،می توانیم محصول را پس بفرستیم ؟
از آنجا که گروه آجیل کده کاملا به محصولات خود اطمینان دارد اتفاق این امر را مردود می داند. ولی برای خاطر آسوده مشتری هنگام خرید ، این ضمانت داده می شود که اگر محصول ارسالی از نظر طعم و سلامت جنس مشکل داشته باشد، در صورت واقعی بودن این مدعا ،می تواند جنس دریافت شده را برگشت دهد و برای این کار می تواند با بخش فروش شرکت تماس حاصل نماید تا راهنمایی مورد نظر به مشتری برای برگشت جنس داده شود. به علت این که مواد خوراکی به دلایل بهداشتی و امنیتی قابلیت پس گرفتن ندارند، آجیل کده این محصول را به چرخه فروش بر نمی گرداند و اما در نهایت همانطور که قبلا توضیح داده شد آجیل کده احتمال آن را ناچیز می داند و فقط بخاطر اطمینان قلبی مشتری هنگام خرید این امکان برای مشتری فراهم شده است.
آجیل کده|اولين و بزرگترين ‌سايت تخفيف و خريد گروهي در تور، کالا و خدمات