آجیل ممتاز ، از ترکیب پنج محصول ممتاز پسته ، بادام درختی ، فندق ، تخمه ژاپنی و تخمه کدو . آجیلی اعلا ویژه شب عید

رتبه کالا

ناموجود

تاریخ عرضه محصول

1394/08/17

قیمت در آجیل کده (تومان)

45000

تخفیف

9%

قیمت در بازار (تومان)

49000

محصولی که به شما ارائه می گردد دقیقا محصولی است که در تصویر بالا مشاهده می شود
شما می توانید شکل ظاهری محصول را در بالا نظاره کنید
تضمین صد در صد تازگی محصول
ما طعم عالی محصول را تضمین میکنیم
اختلاف قیمت ها فقط به علت شکل ظاهری و اندازه محصول می باشد
محصولات دارای کیفیت صد در صد تضمینی در تازگی و طعم می باشند
گروه خشکبار زمانیان که هم اکنون از طریق سایت آجیل کده مسئولیت تهیه محصولات این فروشگاه را بر عهده دارد با 50 سال سابقه فروش و توزیع خشکبار دست اول و مرغوب در کشور، این محصول را به شما هدیه می کند.

چگونه اعتماد کنم؟
پرداخت شما به ازای هر کیلو: 45000 تومان خرید
فندق
در هر 28 گرم فندق که به طور متوسط معادل 20 عدد مغز آن است، 176 کالری انرژی نهفته است.این مقدار فندق دارای 17 گرم چربی، 5 گرم کربوهیدرات، 4 گرم پروتئین و حدودا 2 گرم آب می‌باشد. 
فندق با داشتن روغنی خاص (اسید اولئیک)، پروتئین،کربوهیدرات،بتاسیتوسترول،ویتامین‌ها و املاح ضروری، جایگاه مخصوصی را در بین دیگر مغز‌ها باز کرده است.بتاسیتوسترول که به مقدار زیادی در فندق یافت می‌‌شود،اثر فوق ‌العاده‌ای در کاهش کلسترول و پیشگیری از سرطان مخصوصا سرطان سینه و پروستات دارد بنابراین مصرف 25 تا 30 گرم فندق در روز،بدن را هم در برابر بیماری‌‌های قلبی و هم در برابر سرطان محفوظ می‌‌دارد.ثابت شده است که مصرف 25 تا 30 گرم فندق در روز،تمامی ویتامین E مورد نیاز در روز را تامین می‌کند و برای پیشگیری از بیماری‌‌های عروق سیاهرگ قلبی و سرطان کافی است.روغن فندق بهترین منبع شناخته شده ویتامین E است که برای سلامت ماهیچه‌های قلب و دیگر ماهیچه‌‌های بدن ضروری است.
 
گردو
گردو را به نام «غذای مغز» نیز می‌شناسند و این فقط به خاطر شباهت آن به مغزنیست،بلکه به خاطر وجود امگا 3 فراوان آن است.برای درست عمل کردن مغز، به امگا 3 نیاز داریم.مصرف 4 عدد مغز گردو در روز موجب افزایش اسید چرب ضروری امگا 3 می‌شود.پانزده درصد از چربی‌های گردو از نوع چربی‌های غیر اشباع و مفید برای سلامت قلب می‌باشد.این نوع چربی،پایین آورنده کلسترول بد (LDL) و افزایش دهنده کلسترول خوب (HDL) است.یک چهارم فنجان مغز گردو،در حدود 8/90 درصد نیاز روزانه بدن به این چربی ضروری را تامین می‌کند.

گردو فواید زیادی دارد نظیر:
افزایش قابلیت ارتجاعی رگ‌های بدن،محافظت در برابر بیماری قلبی،افزایش قدرت ذهن و هوش،مفید برای تنگی نفس،جلوگیری از ورم مفاصل.

مفید در بیماری‌های پوست نظیر:
اگزما و پسوریازیس (به وجود آمدن لکه‌های قرمز رنگ در پوست)،ضد سرطان،دارای آنتی اکسیدان.در بین آجیل‌ها،محافظت از سیستم ایمنی،جلوگیری از لخته شدن خون،تنظیم سوخت و ساز در بدن، تنظیم فشار خون،تنظیم قند خون،جلوگیری از پارکینسون و آلزایمر،جلوگیری از سنگ کیسه صفرا، حفاظت از استخوان،روغن گردو درمان کننده دردهای مفاصل است و جذب مواد غذایی را آسان می‌کند.

پسته
مقدار فراوان آهن موجود در مغز پسته و توانایی بدن برای جذب بالای آن باعث شده که پسته به ماده‌ای موثر برای درمان کم‌ خونی فقر آهن معرفی شود.در ضمن پسته حاوی مقداری پروتئین گیاهی،اسیدهای چرب ضروری، فیبر،روی، کلسیم،فسفر و ویتامین E می‌باشد که همه این مواد برای سلامتی مفید می‌باشند.مغز پسته حاوی مقادیری ویتامین A ،آهن، اسیدهای چرب غیراشباع،ویتامین E ،ویتامین ب 1،ب 2 ،ب 6 ،پتاسیم،پروتئین،روی،سلنیوم،فسفر،فولات، فیتواسترول،کلسیم،مس و فیبر است.ویتامینA موجود در پسته به بینایی در تاریکی کمک کرده و محرک رشد سلول‌ها و بافت‌های بدن است.
 
بادام
بادام دارای مقدار زیادی چربی است،اما از نوع غیر اشباع! این چربی خطر بیماری‌های قلبی را کم می‌کند.تحقیقات نشان داده است که تمامی مغزهای خوراکی،بیماری‌های قلبی و کلسترول بد را دور می‌کنند. ویتامین E در پوست بادام وجود دارد.این ویتامین،یکی از انواع آنتی اکسیدان‌هاست. فواید آنتی اکسیدان‌ها در بدن بسیار زیاد است.آنتی اکسیدان‌ها جلوی برخی امراض را می‌گیرد،از جمله:سرطان،بیماری قلبی،فراموشی،آلزایمر،خوب عمل نکردن سیستم ایمنی،آب مروارید چشم (کاتاراکت)،ضعیف شدن ماهیچه‌ها و همچنین بر سلامتی پروستات اثر می‌گذارند و از تخریب سلول‌ها و DNA جلوگیری می‌کنند.بادام دارای منیزیم و پتاسیم است.هنگامی که به مقدار کافی منیزیم در بدن باشد،در خون جریان می‌یابد و اکسیژن و مواد مغذی را سریع تر حمل می‌کند و جلوی افزایش ضربان قلب را می‌گیرد.
پرداخت شما به ازای هر کیلو: 45000 تومان خرید
آجیل کده|اولين و بزرگترين ‌سايت تخفيف و خريد گروهي در تور، کالا و خدمات